marți, 20 martie 2018

Haine, Haine si iar Haine

Second Hand ?           
Sau nu?
O femeie nu are niciodata prea multe, sau destule haine, insa vine o vreme(mai ales cand apare un copil in viata ta) cand sifonierul devine neincapator, si atunci trebuie sa renunti la o parte din haine, fie la cele care nu iti mai vin(si le ai din adolescent, si sigur nu mai ajungi la dimensiunile alea) fie pe care nu le mai porti.
De cand am nascut, usor, usor, am inceput sa renunt la o mare parte din haine, saci intregi am donat, pentru ca, de ce nu, si oricum sunt fan reciclare. SI fiind fan reciclare, sunt si fan haine second hand, pentru simplul fapt ca intr-un magazin second hand poti gasi haine super, la un pret mega acceptabil pentru un buget de criza; si asta pentru faptul ca cea mica a devenit prioritara. Si cum si deplasarea e dificila uneori, ramane varianta online, ca Evernisaj, un magazin second hand online, unde gasesti o multitudine de articole, de femei, barbati, sau copii. Asa ca mami si tati au gasit un loc de unde sa cumpere haine fara sa se deplaseze si sa probeze zeci de articole, spre plictiseala bebelusei.
Second Hand nu mai inseamna un loc pentru oameni sarmani, ci un loc de unde iti poti reinnoi garderoba cu haine chic si trendy la un pret accesibil.
De multe ori am gasit la un astfel de magazin haine cu mult calitative celor din magazinele middle class. Pe Evernisaj gasesti de toate, si marci cunoscute, si marimi mari si marimi mici: geci, blugi, pantaloni, veste, cardigane, salopete, tricouri, fuste, sacouri, costume, articole sport, accesorii, chiar si incaltaminte, genti, pulovere, colanti, rochii, caciuli, esarfe. Oamenii de la Evernisaj vor sa schimbe viziunea despre second hand si au ca valori conservarea resurselor, cooperarea intre oameni, calitatea produselor si accesibilitatea produselor. Livrarea produselor se face in 48 de ore de la plasarea comenzii si costa DOAR 9 lei.  Pe langa asta mai au si reduceri progresive. De exemplu, am pus ochii pe Botine de Dama Graceland si pe o pereche de adidasi Nike Air Max, pentru care platesc cat as plati pentru jumatate din unul din produse. Am mai pus ochii pe o rochie Evernisaj, una punto roma, si una Orsay la preturi exceptionale. Iar pentru sotul meu am gasit pantaloni Zara, pantaloni Jack and Jones, Pantaloni Springfield, bluza sport adidas, bluza zara,  ghete, pantofi, adidasi, precum si un costum si 3-4 camasi de sezon. Asa ca ne refacem garderoba, economisind timp si bani, din confortul casei, fara sa miscam un deget( doar cel de pe mouse.!)
M-am indragostit total de site-ul celor de la Evernisaj, pe care numai azi am petrecut 1 ora si putin, insa o ora comparativ cu 10 cat as fi consumat daca as fi mers in magazine fizice, e mult mai bine, zic eu. Iar cu banii economisiti, printesa noastra va avea parte de tot ce are nevoie, si de tot ce isi doreste, jucarii, haine, etc. SI cand va mai creste, probabil va deveni si ea client Evernisaj.
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018!






Niciun comentariu: